Sztuka współpracy z mediami

Data publikacji 09.01.2012

Dla 14 osób z różnych stron Polski początek listopada był czasem uczestnictwa w kursie specjalistycznym. Miał on na celu przygotowanie policjantów zajmujących ...

Sztuka współpracy z mediami Dla 14 osób z różnych stron Polski początek listopada był czasem uczestnictwa w kursie specjalistycznym. Miał on na celu przygotowanie policjantów zajmujących stanowiska kierownicze, w szczególności kierowników jednostek oraz komórek organizacyjnych Policji i ich zastępców, do wykonywania zadań związanych z prawidłowym udzielaniem informacji mediom.

Przez ostatnie siedem dni wspomniani funkcjonariusze kształcili umiejętności z zakresu kontaktów z mediami. Poznali podstawy prawne regulujące działalność medialną, techniki przekazywania informacji i jej weryfikacji, przygotowywali się do wystąpienia przed kamerą. Sztuka współpracy z mediami W ramach kursu odwiedzili pilską Telewizję ?ASTA?, gdzie mieli okazje spotkać się i porozmawiać z dziennikarzami i od kuchni poznać warsztat dziennikarski. Po teorii przyszedł czas na praktykę. Uczestnicy musieli sami stawić czoła trudnej sztuce udzielania wywiadu telewizyjnego, czy przeprowadzenia konferencji prasowej.

Sztuka współpracy z mediami Sztuka współpracy z mediami Sztuka współpracy z mediami Sztuka współpracy z mediami

autor: Jacek Czechowski

(14.11.11)

Powrót na górę strony